Sabtu, 23 Oktober 2010

MAYA

BBK3408, kesusasteraan dalam multimedia. Subjek ni, banyak yang saya perolehi dan pelajari. Sebelum ni, saya tak pernah terfikir boleh mereka blog, kalendar, laman web, dan juga video. saya tak tahu ape-ape pun semua tu. Bila mengambil subjek ni, saya bukan bermimpi lagi, saya rasa saya dah maju setapak dan saya mampu buat semua tu seperti mana yang orang lain boleh buat. Pengalaman yang saya pelajari melalui kelas ni, akan saya praktikkan pada masa akan datang dan pengalaman ni terlalu bermakna bagi saya. Terima kasih dr. Normaliza atas jasa baik dr. Tak lupa juga pada Puan Aishah dan Cik Muslihah, terima kasih juga kerana banyak memberi tunjuk ajar yang terlalu bermakna. Belajar dengan dr, bagi saya masa yang terlalu singkat. Sekejab sangat dr ajar kelas tu, dr dah tinggalkan kami. Kenangan tu terlalu indah bagi saya. Banyak maklumat juga yang saya perolehi melalui blog dr walaupun tanpa di sini..Sesungguhnya, masa tu terlalu singkat. Kalau diberi lagi kesempatan, saya nak lagi belajar subjek ni, nak belajar banyak lagi perkara yang saya tak tahu. Segala tunjuk ajar melalui kelas ni, akan selamanya kekal di ingatan saya. Semoga dapat bertemu dengan Dr. Normaliza lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan