Sabtu, 31 Julai 2010

Aku marah

Dia memang selalu mengalah pada aku. (Aku tak suruh pun). Aku ni jenis ngada-ngada sikit, keras kepala, dan keras hati. Tapi semalam, dia marah-marah aku. Katanya benci dengan sikap aku yang sukar mengalah dengannya tu. Sekarang, kami kerat gaduh. Aku tahu, aku yang berubah. Kalau dah benci dah la hubungi aku.. Ni tak sampai sejam marah-marah aku, call aku balik, minta maaf. Apa ni, ingat aku tak ada perasaan ke..Aku pun dah meluat dengan kau..sebab kesian kat kau je aku buat-buat baik dengan kau sebelum ni...Aku banyak makan budi dengan kau.Tak terbayar semua tu..Aku buat perangai pun sebab kau yang tak pernah nak dengar nasihat aku...samalah aku pun, buat apa nak dengar kau punya teguran sebab kau tak pernah endah nasihat aku...kita just kawan jer la....Tak payah nak lebih-lebih..Lagipun aku tahu, siapa sebenarnya kamu...So, kalau nak aku maafkan kau, berubahlah sebelum aku yang berubah hati!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan