Sabtu, 31 Julai 2010

Kenangan dan harapan

Sedar tak sedar, dah masuk tiga tahun aku berada di UPM ni. Rasanya seperti baru semalam aku menjejaki kaki di sini. Ini bererti, aku hanya tinggal beberapa bulan lagi untuk menamatkan pengajianku. Memang ada rasa gembira. Tapi dalam pada masa yang sama, aku sebenarnya takut untuk meneruskan kehidupan selepas ini. Ke mana arah tujuku nanti? Alam di universiti terlalu indah bagiku. Kenangan di sini akan selalu segar di ingatan.
Jika diberi kesempatan, akan ku teruskan lagi perjuangan untuk menyambung pengajian di tempat yang lebih tinggi. Cita-citaku menggunung tinggi. Harapan orang tua adalah semangat untukku teruskan hidup ini. Walau berliku dugaan dan rintangan yang akan aku tempuhi pada masa akan datang, akan ku tempuhi dengan semangat yang gental. Doakan aku agar aku berjaya dalam hidup ini.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan