Jumaat, 6 Ogos 2010

Kelas Dr. Normaliza

BBK3408(Kesusasteraan dalam multimedia). Banyak yang aku belajar dari kursus ni. Dr. Normaliza memang seorang pensyarah yang sangat berbeza dari pensyarah yang aku kenal sebelum ni...Garang, tapi sebenarnya baik. Aku suka caranya dalam mendidik. Tegas dan bertanggungjawab. Keadaan itu boleh mendisiplinkan aku dan rakan-rakan. Kerjanya yang bertimbun banyaknya menjadikan aku lebih fokus dalam menjalankan tugas yang diberi. Tugasan yang diberi dah la banyak, kena pula hantar cepat. Itu sebenarnya bagus untuk aku. Aku akan puas setelah melihat hasil yang dibuat. Cara tu juga mengajar aku dalam pengurusan masa. Alhamdulilah...Kini, aku rasa lebih berdisiplin. Aku lebih yakin dan berani untuk melaksanakan sesuatu. Terima kasih Dr.Normaliza atas segala ilmu yang dr berikan. Akan saya hargai sampai bila-bila....Tak lupa pada yah, bam, mida, wani, dan isma kerana kalian, kumpulan kita mampu melakukan tugasan yang dr berikan dengan sempurna dan pada selesai pada waktu yang ditetapkan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan