Ahad, 1 Ogos 2010

Masalah! Masalah

Hidup ni kita tak kan dapat lari dari masalah...begitu juga dengan aku...kalau lah mampu aku undur masa silamku semula, tak kan ku ulangi setiap kesilapan tu.. siapa sebenarnya aku? apa yang aku mahu dalam hidup ni? aku terlalu mengejar sesuatu yang tak pasti, sedangkan yang abadi tu lah segala-galanya.....
Kalau diberi peluang, aku mahu lari jauh dari hidup semua orang..biar aku tak kan mampu menyakiti mana-mana perasaan lagi...kenapa mesti aku korbankan hidup aku semata-mata kerana menjaga perasaan dia, sedangkan ada lagi perasaan lain yang akan lebih terluka..aku tersempit..aku tiada insan yang mampu memahami dan menemaniku di setiap kali aku terlalu memerlukannya di sisi..
.Ya Allah, bantulah aku dalam menghadapi situasi ni..aku tahu, cara aku silap..tapi aku tak mampu nak menghindarinya..permudahkanlah setiap jalan urusanku dan aku sedar aku hanya mampu merancang, tapi diri-Mu yang menentukannya...Berikan aku kekuatan dalam menghadapinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan